Når du lejer en DJ igennem DJ-Udlejning.dk, fylder opsætningen som regel 3-4 meter i længden og 1-2 meter i dybden. Vi kan nemt tilpasse vores opstilling til forholdene og eksempelvis placere højtalerne i hjørnet af rummet eller en DJ på scenen.
Hvis der er en scene i lokalet, er det generelt ikke en god idé at have højtalerne deroppe. Desuden kan det også være en fordel at beholde DJ’en nede på gulvet, idet at det skaber en nem kontakt mellem DJ og gæster.
Når du lejer en DJ hos DJ-Udlejning.dk, så aftaler vi altid på forhånd, om dine gæster må ønske musiknumre eller ej. Såfremt du gerne vil have, at vi spiller dine gæsters ønsker, så gør vi det hellere end gerne. Vores musikrepertoire er kæmpestort og vi kan spille det meste!
Ja, det kan sagtens lade sig gøre.
Vi ser typisk, at festen varer længere end først aftalt, fordi at den fede musik holder dine gæster i gang. Vil du gerne fortsætte den gode fest, så aftal med aftenens DJ hvorvidt I fortsætter en time mere. Dette afregnes direkte til DJ’en hvis ikke andet er aftalt.
Prisen for overtid er 395,-/halve time.
Vores DJ spiller i det aftalte antal timer. Det vil sige, at hvis du har lejet DJ fra kl. 22.00 til kl. 02.00, så har DJ’en stillet udstyret op og er klar fra kl. 22.00. Han spiller sidste nummer kl. 02, således at han er færdig til aftalt tid.
Det er meget typisk at have 3-4 timer med dans, og du skal ikke påregne, at dine gæster nødvendigvis orker mere dans efter 4 timer. Spørg os gerne til råds, hvis du er i tvivl om, hvor længe du skal booke en DJ. Hvis middagen trækker ud og DJ’en kommer senere igang, spilles der stadigvæk til den aftalte sluttid.
DJ’en eller en af vores opsættere vil selvfølgelig opsætte udstyret, således det er klart inden den aftalte starttid.
Du kan forvente at vi ankommer med udstyret og opstiller det fra 2 timer i forvejen og ned til 30 min i forvejen afhængigt af, hvor meget udstyr vi skal have med. Til almindelige privatfester tager opsætningen 30-45min. Ligeledes når det igen skal pilles ned.
Når du lejer en DJ, der skal spille inden for almindelig spisetid, så forventer vi også, at der er mad til ham.
Det behøver ikke at være den store 5-retters menu, men en tallerkenfuld mad eller en sandwich, skal der til.
DJ’en skal i alle tilfælde have mulighed for drikkevarer. Øl eller andre alkoholiske drikke er dog bestemt ikke et krav.
Vi bruger professionelt, pænt og velspillende udstyr, som er driftsikkert og fylder så lidt som muligt. Det meste af vores grej er mørkt eller sort og passer derfor pænt ind i alle omgivelser. Når du lejer en DJ ved os, medbringer vi som regel nedentående:
2-4 højtalere, afhængigt af lokalets størrelse. 1-2 stativer med lysudstyr og eventuelt en røgmaskine uden beregning, hvis I ønsker det. DJ’en har sin pult med, hvorfra han spiller musikken.
Det korte svar: INTET.
Vi står for alt det praktiske og har ikke brug for noget fra jer, når du lejer en DJ fra DJ-Udlejning.dk.
Det er op til dig!
Når du lejer en DJ eller mobildiskotek hos os, kan vi sagtens strikke tilbuddet sammen således, at DJ’en spiller dinnermusic under middagen og senere op til dans. Med en DJ til bryllup passer det ganske godt med en DJ under middagen – men til en firmafest, kan det måske være underordnet.
Mulighederne er mange – I kan få det, som I ønsker.
Bestiller du en DJ allerede fra festens start, hvor alle mand sidder til bords, kan det selvfølgelig være en fordel, at have DJ’en til at passe musikken imens. På den måde ankommer DJ heller ikke først om aftenen og har ikke set jeres gæster an, og hvad I rokker med på under middagen.
Dinnermusic er en lidt anderledes spilleform, som vi mener passer bedre ind under middagen. Her er DJ’en mindre aktiv end til selve dansen. Han sørger for at musikken kører, skruer ned ved taler og indslag samt tilpasser musikken undervejs, således at stemningen roligt kan opbygges med noget musik, som I kan lide. Der vil være færre mix’s bag DJ-pulten og DJ skal også have mulighed for at spise sin mad og eventuelt tale med dine gæster, hvis det er aktuelt.
Hvis ikke andet er aftalt, modtager du cirka 2 uger i forvejen en faktura på det fulde beløb. Fakturaen skal blot være betalt senest på arrangementsdagen.
Det er intet problem for dig!
Vi har DJ-Garanti, hvilket betyder, at vi stiller med en ny DJ så hurtigt som overhovedet muligt, hvis din DJ skulle blive syg eller på anden måde forhindret i at komme.
Hvad kan der ske?
Folk kan altid komme til skade, når der festes. Røgalarmen kan gå igang pga. en røgmaskine. Udstyr kan gå i stykker, fordi gæster beskadiger eller vælter remedier.
I værste fald kan der opstå ildebrand eller vandskade.
Når du lejer en DJ, er det faktisk dig, der drager ansvar, hvis lokalerne, dine gæster eller dig selv ødelægger noget eller hvis nogen skulle komme til skade.
Det er ikke noget DJ-Udlejning.dk bestemmer – det er bare lovgivningen på området.
Ligeledes er du også ansvarlig for de strømforhold, der er tilstede ved arrangementet.
Ja, det kan I godt – efter helt almindelige forskrifter i branchen:
Vi forbeholder os dog vores forretningsbetingelser, som også fremsendes ved booking af en DJ.
Afbestiller du 30 dage eller mere før arrangementet annullerer vi uden videre din booking.
Afbestiller du mindre end 30 dage før arrangementet vil du modtage en faktura på 50% af de samlede aftalte beløb.
Afbestiller du 7 dage eller mindre før arrangementet, vil du modtage en faktura på det samlede aftalte beløb.
Nej.
Når du lejer DJ og mobildiskotek, så betaler man ikke moms.
Når du får din faktura fra os, vil der ikke fremgå moms af regningen. DJ’s, musikere og andre kunstneriske erhverv er lønnet med et honorar, som ikke er momspligtigt. Dette gælder både ved private arrangementer, firmafest og lignende.
DJ-Udlejning er en del af:
Lejfesten ApS
CVR: 39387336
Vi har kontorer på flg. adresser:
Agertoften 1, 5550 Langeskov
Baldersbækvej 8D, 2935 Ishøj
Østbanegade 41, 2100 København Ø
Telefon: 71 99 22 18
Mail: info@dj-udlejning.dk
Lejfesten ApS tilbyder udlejning af festartikler som bl.a. højtalere, anlæg, lysudstyr, projektorer, fadølsanlæg, AV-udstyr og slushicemaskiner.